پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119474
وظيفه خطير «پشتيباني رسانه‌اي در امر بسيج عمومي» سبب همکاري بيش از پيش دو سازمان است
تاریخ انتشار : 1393/08/18 11:49:03
نمایش : 1152
رئيس سازمان بسيج مستضعفين: وظيفه خطير «پشتيباني رسانه اي مبتکرانه و همه جانبه در امر بسيج عمومي» که در حکم رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره شده است، زمينه همکاري بيش از پيش دو سازمان را فراهم مي‌سازد. وظيفه خطير «پشتيباني رسانه‌اي در امر بسيج عمومي» سبب همکاري بيش از پيش دو سازمان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين پس از صدور حکم رهبر معظم انقلاب اسلامي براي انتصاب محمد سرافراز به رياست سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، پيامي را خطاب به وي صادر کرد.

در اين پيام آمده است:

برادر بزرگوار دکتر محمد سرافراز

سلام عليکم

با احترام، حسن اعتماد مقام معظم ولايت حضرت امام خامنه اي عزيز و توفيق خدمتگذاري بيشتر به ملت قهرمان و ولايتمدار ايران اسلامي را به آن برادر بزرگوار تبريک عرض مي کنم.

امروز که مستکبران، ابزار رسانه اي را سلاح اصلي جنگ ظالمانه خود عليه ملت هاي مظلوم قرار داده اند، وظيفه هر انسان آزاده و هر نهاد و موسسه انقلابي است که تمامي مساعي خويش را در حمايت از رسانه ملي جمهوري اسلامي بعنوان خط مقدم جهاد عليه زورگويان بکار گيرد.

سازمان بسيج مستضعفين ضمن حمايت از آن برادر بزرگوار و سازمان متبوع، در اين مبارزه حساس و سرنوشت ساز، آمادگي کامل خود را براي مساعدت در جهت تحقق اهداف و راهبردهايي که امام خامنه اي عزيز در حکم جنابعالي مقرر فرمودند اعلام مي دارد.

وظيفه خطير «پشتيباني رسانه اي مبتکرانه و همه جانبه در امر بسيج عمومي» که در اين حکم اشاره شده است، زمينه همکاري بيش از پيش دو سازمان را فراهم مي سازد.

ضمن تجليل از مدير انقلابي، سخت کوش و پرافتخار برادر مهندس ضرغامي، از خداي متعال توفيق روزافزون آن برادر مخلص و فرهيخته را که پشتوانه خدمات پاک و ايثارگرانه به انقلاب و تجربه ارزنده مديريت هاي خطير رسانه اي را در کارنامه خود داريد از خداي متعال خواستارم.

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي

رييس سازمان بسيج مستضعفين

انتهاي پيام/س

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html